fredag 13 november 2009

strange things happen

Man har många gånger hört hur kunder av de större elektronikkedjorna fått använda produkter, någon annans semesterbilder på kameran till exempel. Idag undrar jag om det hände mig. Mina två säsonger av Mad Men från CDON trillade ner i brevlådan, den första säsongen saknade den där plasten som brukar insvepa fodralet, men det är inte det som stör mig utan vad den innehöll. Det fanns inga spår av personliga materiell, snuskiga saker etc utan mitt paket kom med en extra "Disc 2". Visst kan det tyckas vara bra att ha en skiva i reserv om den skulle misshandlas på något sätt men den positiva aspekten bleknar när man inser att den där extra skivan har tagit den tredje skivans plats, således saknas "Disc 3". Vad fan liksom?

Så, CDON, skulle jag kunna få min tredje skiva också?

2 kommentarer:

  1. Skicka ett klagomail och få lite ersättning, vad annars? Intressant att du följer Mad Men så till vida att du köper den... Visst en bra serie men lite överskattad..?

    SvaraRadera
  2. Självklart har jag gjort det. De ska skicka lite kuvert och sånt så jag får byta och så fick jag en personlig rabattkod på hela 29kr, det är ju nästan komiskt. Tycker att serien är fantastisk, längtar efter säsong fyra för slutet på trean var så sjukt bra.

    SvaraRadera